2017. október 31., kedd

Szellemjárás a Budakeszi Erdészeti Arborétumban

Budakeszitől Telki felé haladva a zöld háromszög jelzésen szerettem volna feljutni a Csergezán kilátóhoz, de aztán más ötletem támadt. A Hidegvölgyi Erdei Pihenőhellyel csaknem szemben van egy kis földút, ott kanyarodtam le a arborétum felé. Bár hivatalosan csak péntektől-vasárnapig tartanak nyitva, szerencsém volt, és sétálhattam egyet a csaknem négyzet formájú, utakkal többszörösen átszelt területen. A fő ösvények téglalap alakú területekre osztják az erdőt, melyeken több, mint 1000 féle növényfajjal találkozhatunk. Van itt kis tó, játszótér, sportpálya, gombák, jó levegő,  csodálatos őszi színek, no meg...
.... szellemek!
Halloween szellemei az évszakok rétjén.
Szellemes romantika a kis tó partján
Ez a valami több, mint gyanús!
Fenyeget, vagy átölel? A szélben ijesztően hajladoztak a kopár karok-ágak.


Évszakok rétje - az ősz

Gombák fent és lent

  Őszi színek...



 Várnak rád! Nézd meg őket november 1-én!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése