2017. január 8., vasárnap

Római-fürdő, Bakonynána

Sehogy sem  hagyott nyugodni a szilveszteri be nem fejezett kirándulásunk, és az új év első szombatján, -12 fokban és metsző széllel kísérve Bakonynána felől közelítettem a Római-fürdő vízesést. Két pulcsi, dupla nadrág, bélelt füles sapka, kesztyű és sál is volt rajtam, a szél mégis sokszor átfújt. Kutyám egy szál vékony fekete bundában ugrándozott mellettem, és esze ágában sem volt visszafordulni. Kicsit aggódtam, szobakutya lévén, hogy fogja bírni a túrát? 
Az út kb. 1 km, nekem fotózással együtt 2 és fél órát vett igénybe oda-vissza. Dézi vígan szaladgált mellettem, csúszkált a befagyott patak jegén, beleivott a jeges vízbe, a jég között ugrándozó patakot megpróbálta elkapni, csupa víz lett a mancsa. De egyáltalán nem látszott rajta, hogy a zord időjárás zavarná. 








2 megjegyzés: