2016. január 18., hétfő

Üveggömb

Alkoholida a Gin, fázósan kucorgott üvegében.
- Bárcsak ne ittam volna annyit szilveszterkor! Hogy kerülhettem újra egy ilyen szűk helyre? Ha nem vagyok részeg, biztos nem tudott volna senki rávenni arra, hogy bebújjak ide! Vajon mi történhetett Martinnal, a barátommal?  Remélem jön, és hamarosan kiszabadít! Csak meg kell dörzsölnie az üveget és én máris boldogan szolgálom majd. Még az is jobb, mint itt kuporogni. Inkább teljesítem majd az összes kívánságát! 
Hoppá! De hiszen az volt az utolsó kívánsága, hogy legyen ő is gin! Az üveg alján ugyanis volt még egy kis itóka, és azt akarta elfogyasztani. De sehogy sem tudta elérni a nyelvével. Én meg teljesítettem a kívánságát! Csak nem fagyott bele az üvegbe? Na akkor ülhetünk itt ítéletnapig!  -
A két kijózanodott jómadár azóta unalmában virágokat rajzolgat. Én meg lefotóztam nektek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése