2014. február 4., kedd

Befagyott vízesés

Rózsika - forrás. A misztikus. Amikor ide megyek, mindig otthon hagyok valami lényeges dolgot a fotósfelszerelésből. Pl. állványt. Vagy memóriakártyát. Vagy aksit. Most is a csereaksit sikerült. Legalábbis azt hittem. Bánatosan, dolgom végezetlenül mentem haza. Majd otthon rájöttem, hogy mindvégig nálam volt, csak egy másik zsebben, mint ahova szoktam tenni. Már nem is csodálkoztam. Már el sem hittem, hogy tudok ide úgy menni, hogy minden nálam van. Hiba volt. Meg kell törnöm az átkot a FEJEMBEN!
Jeget, jégcsapot, jeges vizet akartam fotózni. A terep pár nap múlva sokkal alkalmasabb volt erre a célra. A szokásos helyszínek teljesen belelkesítettek, várakozáson felül érdekesek és különlegesek voltak.
Íme két korábbi kép:

Ez most így nézett ki:
Vízesés felülről
Vízesés oldalról
A vízesés szemből:
Jég-esés


A régi fürdő csodálatos fehér jégpáncélt kapott:




A következő bejegyzésben az itt készült jeges-absztrakt sorozat képei következnek >>http://tortenetekkepekkel.blogspot.hu/2014/02/jeges-absztrakt.html

1 megjegyzés:

  1. Így már én is jártam...:)
    Tanulság, mindig ugyanoda tegyed ugyanazokat a dolgokat...:)
    A képek azért érdekesek és tetszenek!

    VálaszTörlés