2013. szeptember 26., csütörtök

A felperzselt föld kizöldül

Nemrég az egyik bejegyzésemben írtam, hogy a Széchenyi-hegyen leégett/felperzselt területeket találtam, igen komor hangulatot kölcsönözve a tájnak. A Hegyvidék facebook oldaláról az is kiderült, hogy szándékos gyújtogatásról volt szó, magam is láttam, amint örző-védő szolgálat emberei figyelik árgus szemekkel a környéket.
Nos ismét arra jártam, felismerhető volt még, hol égett le a mező, de gyönyörű, friss fű virított a helyén:

A kék iringó elszáradt virágai világítanak az élénkzöld háttér előtt.


Körülötte vidáman nyílnak az őszi virágok: terjőke kígyószisz, csomós harangvirág, és a sárga az orbáncfű.

A különféle bogyók és termések tömegét lehet megtalálni. Fent a kökény kék bogyója, alább a nagyezerjófű csillagszerű termése.
Sőt egy helyen egy megkésett kökörcsint is találtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése